Załóż bloga Zaloguj się



m-ż-i-k

TACIE SIE POGARSZA

majunia | 03 Luty, 2010 08:29

mój tato ma raka
sytuacja bywa rożna ale niesety ostatnio strasznie się pogorszyla - wątroba juz nie pracuje i zatruwa krew - żółtaczka i inne takie

u nas do zadnego szpitala go nie przyjęli - żanada

pojechaliśmy do Warszawy - masakra - owszem pomagają mu
bo nie boli go już i żółtaczkę wyplukują dając coś na sikanie i plyny dożylnie
niestety
płyny gromadzą sie w brzuchu i trzeba je igłami ściagać
brak mi slów jak tato cierpi

do tego nawet nie mogę go codziennie odwiedzać bo 300 km w jedną stronę jeździć sie nie da codziennie
pojechać do Warszawy - też nie bardzo - ceny hoteli przy mojej pensji 1200 zł - masakra

byłam przez 4 dni (3 noce) i co 500 zł nie mam + bilet tam i z powrotem do Warszawy i pól pensji nie ma na raz

a tu małe dziecko - jeśc dać, pieluchy kupić
szok
ale co robić
znów jadę tyle ze w piątek na weekend

nie wiem co zastanę i co bedzie dalej

Komentarze

Dodaj komentarz
 authimage
RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.