Załóż bloga Zaloguj się



m-ż-i-k

ROZMÓWKI

majunia | 10 Kwiecień, 2009 08:33

Szef wpada jak to ma w zwyczaju na pogaduchy - czytaj: monologi wyglaszane do pracowników :)
szef: Pani M. niech pani zrobi sobie przerwę i pomoże koleżance poszukać spraw do korespondencji
ja: ok już sie za to zabieram

(w czasie poszukiwania spraw i przygotowywania przez mnie spraw szef sobie oczywiście coś tam gada o zwolnieniach pracowników w czasie kryzysu i jak temu zapobiegać i takie tam ze on to zwalniał nie bedzie bla bla bla)

ja kończe układanie spraw i zanosze je koleżance do wpięcie i takie tam przepisanie terminów
ja: wszystkie sprawy są tutaj (i kłade stertę na jej biurko z usmiechem na ustach na co szef)
szef: pani M. to ma w sobie coś takiego ze wszystkim po maga i to z usmiecham na ustach bo nie wszyscy sa skorzy do pomocy, ja np. owszem pomoge ale zebym się przy tym uśmiechał to nie ... bla bla bla

kurna czy pomaganie innym to taki zły nawyk?

Nosz do licha muszę powiedzieć mamie ze ma na mnie zgubny wpływ bo to ona mi wpoiła ze wszystkim trzeba pomagać i się przy tym uśmiechac od ucha do ucha i jeszcze dziekowac że się pomogło i ja mam taki odruch alesz do licha gdzie on tu widzi pomoc????
Sam mi kazal jej pomóc wiec to było polecenie służbowe no nie :)

Komentarze

Dodaj komentarz
 authimage
RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.