Załóż bloga Zaloguj się



m-ż-i-k

WIECZOROWA PORĄ

majunia | 11 Lipiec, 2009 09:05

siedzimy z menem przed TV (w sumie ja leżę)
on pstryka po kanałach tak, ze ledwo zauwazę co leci nagle sie zatrzymuje na filmie "Jeździec bez głowy"
on: oglądałem to w USA
ja: a ja z Tobą ale jednym okiem chyba bo pamiętam tylko jak jechał na nich i obciął głowę o temu co z nimi stoi i jakieś drzewo...
(itp. wymieniam parę rzeczy co pamiętam)

ogladamy jakieś 15 minut
on: musimy to oglądać? Mogę przełaczyć?
ja: przecież sam to właczyłeś...
on: ale to jakieś głupoty
ja: wiem, ale chyba nie myślałeś ze od czasu jak to ogladałeś cos się w filmie zmieniło???


oglądamy cos innego - film z przypadku od srodka nikt nie wie o co chodzi
ale zapowiada sie ok (hihihi) leży parka naga w wyrku
ona nie miała orgazmu
on: dobrze było?
ona: było wspaniale, nie muszę mieć ... yyy no nie za każdym razem
on: zostało mi troche ambicji, mogę sie postarać
ona: było wspaniale, naprawdę

ja: ha ha powiem Ci tak jak nic z tego nie bedę mieć :) zobaczymy jak stoisz z ambicją
on: wpływ telewizji na kobiety

Komentarze

WIECZOROWA POR | m--i-k

Can you get taller with yoga? | 02/09/2017, 19:56

Thanks very nice blog!
Dodaj komentarz
 authimage
RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.