Załóż bloga Zaloguj się



m-ż-i-k

M-STYL

majunia | 10 Marzec, 2011 14:06

Mama siedzi w domu sama od śmierci taty - 24 godz. na dobę w domu, można zwariować

Zadzwoniła do niej znajoma, że w małej galerii handlowej zwalnia się stoisko czy by nie chciała otworzyć własnego interesu.
A że mama przez wiele lat prowadziła z tatą sklep spożywczo - przemysłowo - odzieżowy to od razu pomysł jej się spodobał.
Ale, nie chciała sama wiec zadzwoniła do nas.

Pogadałam z menem i już po 2 dniach zapadła decyzja, że otwieramy :)

I tak mamy sklep o nazwie: Sklep Odzieżowy M-STYL
Mama wyłożyła 80% wkładu więc jak na razie wiele nie straciliśmy.

Otwarcie odbyło się 15 stycznia 2011 r. i tak już sobie prosperuje ten nasz biznes.

Okres na otwarcie marny -  po swiętach ludziska kasy nie mają :(
ale I tak nie jest najgorzej
Na razie na czynsz urabiamy - reszte się dokłada (znaczy opłaty do ZUS, paliwo i towar)
ale ciagniemy ten wózek i mamy nadzieję że będzie ok

To tak sie pochwaliłam - wreszcie.

RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.