Załóż bloga Zaloguj się



m-ż-i-k

M-STYL

majunia | 10 Marzec, 2011 14:06

Mama siedzi w domu sama od śmierci taty - 24 godz. na dobę w domu, można zwariować

Zadzwoniła do niej znajoma, że w małej galerii handlowej zwalnia się stoisko czy by nie chciała otworzyć własnego interesu.
A że mama przez wiele lat prowadziła z tatą sklep spożywczo - przemysłowo - odzieżowy to od razu pomysł jej się spodobał.
Ale, nie chciała sama wiec zadzwoniła do nas.

Pogadałam z menem i już po 2 dniach zapadła decyzja, że otwieramy :)

I tak mamy sklep o nazwie: Sklep Odzieżowy M-STYL
Mama wyłożyła 80% wkładu więc jak na razie wiele nie straciliśmy.

Otwarcie odbyło się 15 stycznia 2011 r. i tak już sobie prosperuje ten nasz biznes.

Okres na otwarcie marny -  po swiętach ludziska kasy nie mają :(
ale I tak nie jest najgorzej
Na razie na czynsz urabiamy - reszte się dokłada (znaczy opłaty do ZUS, paliwo i towar)
ale ciagniemy ten wózek i mamy nadzieję że będzie ok

To tak sie pochwaliłam - wreszcie.

GRYPA żołądkowa i zapalenie płuc

majunia | 04 Marzec, 2011 12:08

Oj, oj jak długo już nie pisałam
a wszystko dlatego, że ciągle coś się dzieje i to niestety nic przyjemnego :/

ostatnie dwa miesiące upływają nam pod znakiem chorób

Najpierw mały złapał grypę żołądkową - koszmar (początek lutego)
wymioty, biegunka i gorączka po 39,5 stopnia
przez tydzień nie wiedziałam jak się nazywam - leciał przez ręce
jeszcze baka dobrze nie puścił już był ofajdany po samą szyję - zwłaszcza w nocy :(

Nie spałam, nie jadałam, do pracy nie poszłam

Ledwo przeszło małemu - teściową złapało a potem mnie :/
ledwo mi przeszło nie mineło 3 dni spokoju a tu chłopa poszczykło
ledwo się biedak ruszał a mały w tym czasie dostał kataru

poszczykło go chyba we wtorek a mały katar dostał w czwartek (pod koniec lutego)
ja w piątek idę do lekarza a tam - ZAPALENIE PŁUC

normalnie mnie zmroziło

antybiotyk i jedziemy - jemu się teraz kończy antybiotyk ja od 3 dni choruję
gorączka, katar i bół gardła

ledwo zyję - a i w pracy siedzę - oczy mi sie same zamykają.


JEDEN PLUS
SCHUDŁAM - hi hi hi

RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.