Załóż bloga Zaloguj się



m-ż-i-k

SZPITAL

majunia | 07 Czerwiec, 2010 11:46

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

zalało nas
jak już wylałam wodę z łazienki i pokoju odetchnęłam z ulgą jeszcze sprzątanie ale jakoś pójdzie

mały w piątek polatał po tej brei w gumiakach wprawdzie ale parę razy chlasnął dupskiem w kałużę i jakieś plamki mu sie zaczęły pojawiać takie jak po ugryzieniu komara więć że komarów dużo było to myśleliśmy ze go pogryzły
w nocy z pt. na sob. budził sie chyba z 10 razy co chwilę pokazywał nóżkę lub rączkę i śii, śii mama wołał
byłam pewna ze wsadził na śpiąco między szczebelki pocałowałam i wzięłam go do siebie spać

rano wstaje (wspomnę ze była to 4.40 rano) bo juz nie dał pospać tak go wszystko bolało a on cały w bąblach. Na plecach jeden wielki bąbel, na głowie ogromne guzy z wodą – szok
cóż jedziemy na pogotowie

na pogotowiu zjawiliśmy się około 6 dostał zastrzyk i po 30 minutach zeszło (prawie wszystko)
lekarz przepisał syropem antyalergiczny i wracamy do domu

ledwo dojechałam widzę ze znów się drapie
wchodzimy do domu zdejmuję mu buty a tam znów bąble na nogach, zaglądam na plecy – masakra jeden wielki bąbel
no to wracamy na pogotowie

 

niestety drugiego zastrzyku nie mogą mu dać więc szpital i kroplówki

o 8 byliśmy już na oddziale – on głodny, zły, do tego wszystko go boli i swędzi do tego ciągle go kłują i kroplówkę podpięli (ma leżeć) ciekawe jak mam to zrobić żeby leżał
masakra

około południa gdy kroplówka wreszcie się skończyła dziecko prawie padło z wyczerpania

niedziele i poniedziałek wyglądał podobnie zwłaszcza w sprawie płaczu i kłucia
w poniedziałek po południu nas wypisali bo wreszcie bąble zeszły

LEDWO ZYJĘ

RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.