Załóż bloga Zaloguj się



m-ż-i-k

URODZINY W. (glizda)

majunia | 25 Czerwiec, 2009 08:20

Potocznie zwany przeze mnie glizdą miał wczoraj urodziny no to sie wybieram, men oczywiscie ze skwaszona mina bo pił nie bedzie 9ja nie mogę prowadzic) hi hi ha ha

po drodze zabieramy T. to prowodyr i dzieki niemu poznałam W. i resztę ekipy :)

docieramy witamy sie jestesmy pierwszymi gosćmi W. zsiedzi z dziewczyną K. fajna laseczka :)
ja: cześć starsza o rok glizdo
W.: cześć paskudo
ja: ooo chyba coś mało tu miejsca dla wszystkich
W. no bo Tobie miejsce przygotowałem tam (i wskazuje duzy napis: MIEJSCE DLA PSÓW)
tu men sie wtrąca
men: to ja sie wróce do auta po obroże i smycz

to początek całej lawiny kąśliwych uwag :)
oj jak je sie za tym stęskniłam

w trakcie imrezy
rozpakowywanie przentów :)
1.) prezent
W.: ooo tego wam nie pokaże (hehe) odsłania rąbek tajemnicy pokazuje okłądkę
to ksiazka 101 pozycji
jeden z gości:
gosć: no jako ze W. jest początkujacy w tej dziedzinie to żeby K. nie narzekała poradnik :)

2.) prezent
W.: ooo i po co jeździć na Teneryfe czy gdzieś tam jak mamy u nas tyle miejsc
(dostał przewodnik po podkarpaciu - skanseny, ciekawe miejsca, zamki itp.)
ja: to kiedy objazdówka
W.: he he, nie prędko bo zanim to przeczytam to chwile zejdzie, poza tym z wami to sie nie wybieram bo znowu wam auto siadzie
(aluzja he he bo jak mielismy jechać na Sowację to nam dzień wcześniej padło sprzęgło w aucie i nie pojechalismy)

3.) prezent
scyzoryk
W.: o teraz to jestem harcerz że hej
gość: a wykałaczke ma ten scyzoryk
W.: hmm no ma
gość: to Ci sie przyda do dłubania w zębach

W trakcie imprezy za ogrodzeniem pizzeri w której to odbyła sie impreza gość właczył kosiarkę

gośc: ooo i kapele zamówiłeś
ja; i jak równo grają
gość: ful wypas impra z pompą


Coś bym jeszcze dopisała ale pamięć mi szwankuje a tyle było fajnych docinków :)
ach ta głowa.

RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.