Załóż bloga Zaloguj się



m-ż-i-k

KTO CO i po co

majunia | 12 Czerwiec, 2009 09:17

siezdze z małym w sypiali :) ja nanecie mały sie soba zajmuje :)
wchodzi men tuz po sniadaniu - zaraz mamy jechać na zakupy bo w lodówce jest tylko końcówka margaryny mały majonez i słoiczek małego na obiad :)
nawet zjeć na sniadanie nie było co :) od teściów jajka zabrane :) i z kanapkami z suchego chleba było - he he he

men: zbieraj sie od tego kompa nałogu, jedziemy coś kupić do jedzenia
ja: dobra juz ide, przygotuje ubrania dla małego to go ubierzesz
men: Ty go ubierz ja jde do kibelka
ja: dobra jak skończysz ja idę sie uczesać i umalować
men: kurna po co sie na zakupy malować
ja: a po co przed zakupami idziesz do kibla :P
RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.